Tak długo, jak jesteśmy ludźmi, tak długo będziemy się mylić.
Haruki Murakami
Naszym priorytetem jest dostarczenie Państwu mebli najwyższej jakości. Jednak nie możemy wykluczyć wystąpienia usterek w pojedynczych produktach.
W przypadku uszkodzeń podczas transportu należy sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki z kurierem. Po odbiorze, jeśli otrzymaliście Państwo produkt do samodzielnego montażu, należy dokładnie sprawdzić zawartość paczki i obejrzeć komponenty jeszcze przed złożeniem produktu. W razie wykrycia wad łatwiej będzie nam wymienić jedną część niż cały produkt.
Jeśli wykryliście Państwo nieprawidłowości po złożeniu produktu prosimy o niezwłoczny kontakt z działem reklamacji.
Do każdego zgłoszenia należy dołączyć czytelnie wypełniony formularz reklamacyjny w formacie PDF lub DOCX, zrobić zdjęcia uszkodzeń produktu oraz przesłać w jednym mailu na adres (maksymalny rozmiar załącznika to 3 MB).
Dla Państwa bezpieczeństwa, aby nie zdarzały się nieporozumienia i niedomówienia dział reklamacji kontaktuje się z klientami tylko drogą mailową. Dzięki temu, macie Państwo każdą decyzję uzasadnioną na piśmie wraz z datą.
Reklamacje rozpatrywane będą przez nas niezwłocznie, w kolejności ich wpływania. W ciągu maksimum 3-5 dni roboczych otrzymają Państwo informacje o proponowanym przez nas trybie postępowania reklamacyjnego drogą mailową. Prosimy pamiętać, że reklamacje wynikające z nieznajomości Regulaminu oraz przepisów prawa, jak również zawierające nieprawidłowe dane, a także reklamacje zawierające niecenzuralne i obraźliwe słownictwo, nie będą uwzględniane.
Jest nam niezmiernie przykro, jeśli w Państwa produkcie pojawiła się usterka lub wada. Każdego dnia staramy się podnosić poziom naszych usług ,dlatego po zakończeniu każdej reklamacji, analizujemy całe zdarzenie, aby uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Jeśli z jakichkolwiek powodów towar zamówiony w naszym sklepie nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w formacie PDF lub DOCX, w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z towarem. Należy wysłać oświadczenie przed upływem tego terminu. W przypadku odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą. W takiej sytuacji należy zwrócić towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy nie później jednak niż w terminie 14 dni.
Dla usprawnienia pracy oraz ulepszenia naszych usług prosimy o podanie przyczyny zwrotu towaru.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy odesłać na adres: